نوشته شده توسط : Rahim

TMPGEnd XPress یکی از کاملترین نرم افزار ها جهت ویرایش و تبدیل فرمت های مختلف ویدیویی می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود فرمت هایی مانند DivX, AVI, QuickTime, MPEG 4-ISO, H.264, DVD-Video, DVD-VR, HDV camcorder, Blu-ray Disc را به همدیگر به راحتی تبدیل نمایید. این نرم افزار بااستفاده از امکاناتی که دارد دست شما را جهت انجام هر گونه ویرایشی باز خواهد گذاشت.
این نرم افزار با با قابلیت هایی که دارد شما را قادر خواهد ساخت که به راحتی کار ویرایش ویدیو هایی خود با فرمت های بالا را نیز انجام دهید. اعمال برش – تغییر اندازه – کم کردن نویز – تغییر رنگ – زیرنویس  و … در بخش ویرایش بسیار کاربرد دارد.فرمت  بسیار محبوب AVCHD در این نسخه پشتیبانی میشود که با استفاده از آن میتوانید ویدئو های موجود با این فرمت را به فرمت دی وی دی تبدیل نمایید.پشتیبانی از فرمت  دیسک های Blu-ray نیز در این نسخه اضافه گردیده است که با استفاده از این امکان قادر خواهید بود فرمت های BDMV یا BDAV را به فرمت های مورد نظر تبدیل نمایید
به طور کل میتوان گفت یک استدیوی کامل می باشد که نیاز شما را از جهت ویرایش و تبدیل فرمت های ویدیویی  برآورده میسازد.

 

tmpg ویرایش و تبدیل فرمت های مختلف ویدیویی با TMPGEnc XPress 4.7.3.292

 



:: موضوعات مرتبط: تبدیل ویدیو , ویرایشگر فیلم , ,
:: برچسب‌ها: تبدیل فایل های ویدیویی , نرم افزار convertor فایل های تصویری , ویرایش فایل های تصویری , ویرایش فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

برخی اوقات پیش می آید که بخواهید قسمتی از یک فیلم یا موسیقی را جدا کنید. مثلا شاید بخواهید قسمتی از فیلم مورد علاقه تان را روی گوشی موبایل خود داشته باشید یا بخشی از یک آهنگ را جدا کرده و به عنوان آهنگ زنگ موبایل خود انتخاب کنید و یا برای قرار دادن یک فیلم سینمایی بر روی سی دی، آن را به قسمت های کوچک تری تقسیم کنید. این ها مواردی است که اغلب کاربران با آن مواجه می شوند. یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مرتبط با این کار، نرم افزار Boilsoft Video Splitter است. این برنامه ابزار بسیار خوب برای ویرایش و بریدن فایل های ویدئویی بزرگ با فرمت های مختلف است که با مشخص کردن بازه ای مشخص، می توانید قسمت مورد نظرتان را از فایل های ویدئویی یا صوتی برش دهید و خروجی جدید آن را بگیرید. تنها کافیست تا فایل مورد نظرتان را در برنامه اجرا کرده و بخش مورد نظرتان را جدا کنید. سرعت بالا در جداسازی فایل های ویدئویی و صوتی از ویژگی های مفید این نرم افزار قدرتمند است. همچنین از دیگر ویژگی های این برنامه این است که قطعه های بردیده شده از فایل ها توسط این برنامه بدون هیچ افت کیفیتی قابل ذخیره سازی می باشند و کاربران هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت فایل های خروجی نخواهند داشت. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های بزرگ تا حجم ۲ گیگابایت را به قطعات کوچکتری تقسیم نمائید. این برنامه دارای محیط کاربری کاربرپسند و ساده ای بوده و کار با آن توسط تمامی کاربران لذت بخش خواهد بود. نرم افزار Boilsoft Video Splitter بر روی تمامی نسخه های ویندوز قابل نصب و اجرا می باشد.

 

boilsoft برش فایل های ویدیویی و صوتی و تبدیل فرمت آنها با Boilsoft Video Splitter 5.16

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , تبدیل ویدیو , تبدیل صدا , ویرایشگر صدا , ویرایشگر فیلم , ,
:: برچسب‌ها: برنامه بریدن فایل های صوتی , نرم افزار بریدن فایل های تصویری , نرم افزار تبدیل فرمت تصویری , نرم افزار تبدیل فرمت صوتی ,
:: بازدید از این مطلب : 623
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Sony Vegas Movie Studio HD v9.0c نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.

 

sony حرفه ای ترین استودیو دیجیتال HD به نام Sony Vegas Movie Studio HD v9.0c

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , ویرایشگر صدا , ویرایشگر فیلم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Sony Vegas Movie Studio HD v9 , 0c ,
:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

در حال حاضر نرم افزارهاى بی شمارى براى پردازش تگ هاى فایل هاى موزیک در اینترنت موجود است. اما Tag&Rename محصول شرکت SoftPointer ادعا می کند که از ویژگی هایى برخوردار است که می تواند با استفاده از آن ها این نوع پردازش را به طور متفاوت انجام دهد.
نرم افزار Tag&Rename ابزار قدرتمند جهت مدیریت فایل های موسیقی می باشد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود بسیار سریع و آسان مجموعه موسیقی های خود را تغییر نام دهید، اطلاعت موجود در فایل موسیقی را ویرایش کنید (tag informations)، اطلاعاتی را بر اساس نام موسیقی در فایل وارد کنید و یا اطلاعات موسیقی را از سرورهای Amazon.com در فایل وارد کنید. نرم افزار Tag&Rename بسیاری از فیلدهای اطلاعاتی موجود در فایل های موسیقی از جمله lyrics و Cover art و Rating و Album artist و…. را پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار از Tagهای مخصوص موسیقی های کلاسیک نیز پشتیبانی می کند. به کمک این نرم افزار شما خیلی راحت می توانید اسامی و تگ های فایل هایتان مانند ID3v1 ،ID3v2.2 ،ID3v2.3 ID3v2.4 tags  را به دلخواه خودتان در بیارید.

tag rename downloadha.com تغيير مشخصات فايل هاي مديا به صورت دسته جمعي با Tag & Rename 3.5.2

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , ویرایشگر صدا , ویرایشگر فیلم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Tag & Rename 3 , 5 , 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 709
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و  Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.
نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

Sony Vegas downloadha.com بهترين استوديو ديجيتال با Sony Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , ویرایشگر صدا , ویرایشگر فیلم , ,
:: برچسب‌ها: اديتور HD , اديتور ويديو و صدا , دانلود نرم افزار Sony Vegas Movie Studio 9 Platinum Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 906
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

ImTOO XviD Converter نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید فایل های ویدیویی حجیم خود را با بهره گیری از تکنولوژی Xvid به کم ترین حجم ممکن تبدیل کنید و هیچ گاه نگران افت کیفیت فیلم های تبدیل شده نباشید ، همچنین اگر قصد راه اندازی سایت به اشتراک گذاری فیلم یا مستند را دارید با این نرم افزار می توانید حجم فیلم های خود را کاهش دهید و علاوه بر صرفه جویی در وقت خود ، فیلمی با همان کیفیت رو داشته باشید، این نرم افزار ایده بسیار خوبی نیز برای کسانی است که فیلم های بسیار زیادی در کامپیوتر خود دارند که با تکنولوژی Xvid می توانند حجم آنها را کاهش دهند و در فضای هارد دیسک خود صرفه جویی کنند.

 

ImTOO XviD Converter کاهش حجم فایل های ویدئویی بدون کاهش کیفیت با ImTOO XviD Converter 6.5.2

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , تبدیل ویدیو , ویرایشگر فیلم , ,
:: برچسب‌ها: ImTOO XviD Converter , برنامه ImTOO XviD Converter , دانلود , دانلود برنامه ImTOO XviD Converter , دانلود ر , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار ImTOO XviD Converter , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , مبدل قدرتمند ویدئوهای Xvid با ImTOO XviD Converter 6 , 5 , 2 , نرم افزار ImTOO XviD Converter ,
:: بازدید از این مطلب : 1015
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار ۴Media Video Cutter یک نرم افزار بسیار ساده و مفید برای برش و انتخاب قسمتهایی از فیلمهای مورد علاقتان می باشد. شما با دانلود و نصب ین نرم افزار می توانید قسمتهایی از فیلم را انتخاب نمایید و تنها کافیست نقطه شروع و پایان قسمتی از فیلم را که میخواهید جدا کنید را انتخاب نمایید. شما همینطور می توانید چندین قسمت را که می خواهید جداکنید را انتخاب نمایید و در انتها آن قسمتها را ذخیره کنید . بطور کلی شما با دانلود این نرم افزار می توانید فیلمهای خود را بسیار سریع و آسان سانسور و یا گلچین نمایید و با هر فرمتی که بخواهید براحتی بصورت یک فیلم و یا چندین فیلم ذخیره نمایید ، یعنی شما با برشهای متعددی که انتخاب کردهاید می توانید آنها را بصورت یک فیلم ذخیره کنید.

 

4Media Video Cutter برش سریع و آسان فایل های ویدئویی با 4Media Video Cutter 2.0.1.0111

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , ویرایشگر فیلم , ,
:: برچسب‌ها: برش سریع و آسان فایل های ویدئویی با 4Media Video Cutter 2 , 0 , 1 , 0111 , برنامه 4Media Video Cutter , دانلود , دانلود 4Media Video Cutter , دانلود برنامه 4Media Video Cutter , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 4Media Video Cutter , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار 4Media Video Cutter ,
:: بازدید از این مطلب : 1136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Speed Video Splitter یک ابزار کوچک اما کاربردی برای بردین قسمت های دلخواه از فایلهای ویدیویی می باشد . این نرم افزار همان طور که از نامش پیداست ، این کار را با سرعت بالا انجام می دهد و با طراحی ساده خود به کاربرانش این امکان را می دهد تا به سادگی عملیات برش را با موفقیت انجام دهند . پشتیبانی از بیشتر فرمت های رایج تصویری نظیر AVI(Divx ،xDiv) ، MPEG-4 ، mpeg(vcd ،svcd ،dvd ) ، wmv ، asf ، Quick Time ، VOB ، DAT از ویژگی های اساسی این نرم افزار به شمار می رود . پشتیبانی Speed Video Splitter از قطع سازی دسته جمعی فایلها ، یکی دیگر از قابلیت های مهم این برنامه می باشد که با استفاده از آن می توانید فرایند جداسازی را چندین فایل مختلف به طور همزمان و تنها با یک کلیک انجام دهید

 

Speed Video Splitter برش سریع و آسان فایل های ویدئویی با Speed Video Splitter 4.3.37 (نسخه قابل حمل )

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , ویرایشگر فیلم , ,
:: برچسب‌ها: Speed Video Splitter , برش آسان فایل های ویدئویی , برش فایل های ویدئویی , برنامه Speed Video Splitter , دانلود , دانلود Speed Video Splitter , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Speed Video Splitter , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Speed Video Splitter , ویرایش فایل های ویدئویی ,
:: بازدید از این مطلب : 1277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

ImTOO Video Editor نام نرم افزاری است که می توانید ویرایش های اولیه فیلمها از قبیل چسباندن چند فیلم به یکدیگر ، جدا کردن قسمت های دلخواه از فیلم و یا بریدن بخش های مورد نظر را توسط آن انجام دهید .

 

ImTOO Video Editor ویرایش آسان فیلم ها با ImTOO Video Editor 2.0.1 Build 0111

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار مولتی مدیا , ویرایشگر فیلم , ,
:: برچسب‌ها: cut کردن فایل تصویری , دانلود ImTOO Video Editor , دانلود رایگان ImTOO Video Editor , لینک مستقیم ImTOO Video Editor , نرم افزار convertor , نرم افزار ویرایش فایل تصویری , نرم افزار ویرایش فسلم ,
:: بازدید از این مطلب : 1261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد